Často kladené otázky
1. Kedy a za akých podmienok môžem tovar vrátiť?
Nepoužitý a nepoškodený tovar môžete vrátiť do 14 dní od vyzdvihnutia zásielky. Počas tejto doby máte čas si tovar vyskúšať a zistiť, či vyhovuje vašim požiadavkám. Nesedí alebo nepáči sa vám vybraný kúsok? Pošlite nám ho späť na našu adresu a vyberte si výmenu zadarmo za iný tovar alebo vrátenie finančnej čiastky späť na váš účet.
2. Topánky alebo oblečenie mi nesedí. Môžem ich vymeniť?
Samozrejme. Pokiaľ vám veľkosť nevyhovuje, pošlite nám tovar späť a my vám pošleme novú veľkosť zadarmo na naše náklady. Vaša veľkosť už nie je k dispozícii? Mrzí nás to, ale väčšina modelov už nemožno doobjednať. Predovšetkým objednávky obuvi sa robia pol roka dopredu vždy na kontraktoch a výstavách. Niektoré modely, ktoré si nechávame osobne vyrábať vo výrobných podnikoch, ale je možné dopĺňať aj keď sú vypredané. Napíšte nám alebo zavolajte a vašu objednávku spoločne vyriešime.
3. Ako dlho trvá, kým dostanem peniaze za vrátený tovar?
Peniaze odosielame na bankový účet obvykle do 3 až 5 dní od obdržania zásielky.
4. Ako mám zásielku vrátiť?
Nepoužitý tovar prosím vráťte späť do krabice alebo vrecka v akom bol doručený. Tento obal je súčasťou výrobku. Originálny obal nesmie byť poničený alebo znehodnotený (napríklad polepením lepiacou páskou). Tovar v originálnom obale zabaľte do papiera alebo baliacej fólie. Môžete použiť aj igelitovú tašku, ktorú upevníte lepiacou páskou. Následne tovar zašlite späť na našu adresu ako obyčajný balík. V žiadnom prípade ho nezasielajte na dobierku. Tento typ zásielky bohužiaľ neprevezmeme a vráti sa vám späť.
5. Na akú adresu mám tovar zaslať späť?
Tovar prosím zašlite späť v originálnom obale na adresu našej prevádzky:
ARNO obuv
Lázně 490
Zlín Kostelec
763 14
Je možné taktiež využiť Zásilkovňu/Packeta zberné miesta s kódom: 99072557
Za využitie tejto služby Vám bude účtovaný poplatok 2,- €
(neplatí sa ihneď, bude strhnuté neskôr z vrátenej čiastky)
6. Čo znamená „vrátenie nepoužitého tovaru“?
Obuv si vyskúšajte doma na koberci alebo dlažbe. Na vyskúšanie máte 14 dní. Pozor, obuv a oblečenie, ktoré javia známky opotrebenia bohužiaľ nemôžeme prijať na reklamáciu. Preto v topánkach nechoďte vonku a z oblečenia neodstraňujte ceduľky a visačky.
8. Ako rýchlo tovar odosielate?
Všetok tovar označený „skladom“ odosielame ešte v deň prijatia objednávky. Záleží na zvolenej doprave a čase, kedy máme u konkrétneho prepravcu zvoz. Česká pošta od nás odchádza o 16:30, Geis okolo 14:00. Balíček vám teda bude doručený do jedného až dvoch pracovných dní od objednania.
9. Ako mám vybrať správnu veľkosť topánok?
Každý výrobca má iné číslovanie veľkostí a pripravili sme pre vás aj tabuľky veľkostí. Pokiaľ si nie ste istí svojou veľkosťou, pred nákupom si zmerajte dĺžku chodidla a zašlite nám ju s požiadavkou na konkrétnu obuv. My požadovaný model premeriame a odporučíme vám vhodnú veľkosť.
10. Môžem si objednať veľkosť obuvi, ktorá už nie je skladom?
Väčšina výrobcov, ktorých zastupujeme, má každú sezónu novú kolekciu obuvi. Málokedy sa modely opakujú. U niektorých výrobcov však doobjednanie možné ich a tieto topánky pravidelne dopĺňame. Pokiaľ si nie ste istí, napíšte nám a my konkrétny produkt preveríme.
11. Aká dlhá je záručná doba a čo môžem reklamovať?
Reklamačná lehota na všetky výrobky je 2 roky od dátumu ich zakúpenia. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné a technologické vady. Výrobná vada sa obvykle prejaví v krátkom čase od zakúpenia, obvykle do 6 mesiacov. Reklamácia sa nevzťahuje na opotrebenie spôsobené nevhodným alebo nadmerným užívaním. Tovar nám zašlite späť riadne vyčistený, vysušený a podľa zásad všeobecnej hygieny. Do balíčka pripíšte akú vadu reklamujete, podľa možností skúste označiť farebnou lepkou a súčasne pre urýchlenie reklamácie nám napíšte na e-mail arnoobuv@gmail.com.
12. Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?
Zo zákona má predajca na vybavenie reklamácie lehotu 1 mesiac. Obvykle býva reklamácia vybavená skôr, do 2 až 3 týždňov. O stave reklamácie sa môžete informovať aj na našom e-maile arnoobuv@gmail.com.